Beth Ditto är så c00l!

God morgon

Det är snöigt ute. Men väldigt vackert här i stockholm. Vaknade vid cirka 10.30 som vanligt, somvaaanligt.
Lyssnar på Uniforms for the dedicated och har pratat om tonåringar och alkohol med morsan.
Eller snarare hon som vill prata med mig om det.

Jag, jag har alltid varit morsans lilla tjocka unge. Nej allså, bokstavligt talat.
Jag har mest suttit hemma och tittat på teve på kvällarna, eller datorn.
Och nu fyller jag snart sjutton (har gått om en klass, bra jobbat -.-') och liksom...
har ig i matte. Ha ha ha....två flugor i en smäll.

betth ditto är riktigt cool.





Kommentarer
Postat av: sofia

haha, det e många som frågat och det är hederliga gamla PAINT :P <3

2009-12-31 @ 12:31:35
URL: http://sofiieas.devote.se
Postat av: Camilla Andersson

Hon är riktigt cool! jag såg dom på hultsfred i somras. Sånt jävla självförtroende på scenen alltså. Och hon blir ju bara ännu mer cool bara för att hon inte är cpsmal som alla andra, hon kör sitt och verkligen rockar. Jag gillart!

2010-01-03 @ 18:14:44
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0