kli kli....KLIAR.

Åhh det kliar. Det kliar på händerna, på fötterna, i hårbottnen och på magen.
Ha ha. Jag var faktiskt på Ikea idag. Det var mysigt. Jag och mamma och min syster fikade och jag åt köttbullar, och en minipizza. Jag kommer bli gigantisk, haha.
Men vad fan, jag bryr mig inte. Varför ska man bry sig om hur man ser ut hela tiden... jag älskar mat.
Jag älskar mat ♥. Ibland kan det kännas...ååh jag är så tjock, nu ska jag inte äta, för då går jag upp i vikt.
När jag inte äter blir jag sur och arg, jag blir som Naomi Campell, som slänger saker i marken.
Men men. Spelar ingen roll egentligen.
Jag brukar inte äta så mycket i skolan, men äter destomer hemma.
Sedan så simmar jag, en gång i veckan. Så jag kan faktiskt unna mig nåt.
Det vet jag flera av mina vänner som gör, så det är inget att oroa sig för, egentligen.
Så nu vet ni. Fast ville ni veta det egentligen, ha ha. Onödig fakta.

Hade total ångest igår. Vad fan ska jag med en kamera som kostar sju tusen typ om jag inte kan ta kort.
Herregud. Jag är en mega dålig fotograf...buhu. Måste allvarligt ta mig i kragen och ta fina kort med nikon d80, annars kan jag lika väl ge bort den till någon. Skämt åtsido, men nu i fucking vintern kan man ju knappt ta bilder utan att händerna fryser bort...

Är inte min blogg underbar? Är inte min blogg bra? Jag förstår inte, vad ska jag göra.


tagit med digitalkameran sony sybershot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0