Nikon D80 istället

hej

min pappa fick en knäpp idag.
eller knäpp och knäpp. en bra knäpp kanske man ska säga.
Jag fick i julklapp en Sony Alpha 330. Sony är bra på att göra kameror.
Men alltså helt plötsligt, så kom farsan hem med ett paket där det står "Nikon" på.
Jag smällde handen i pannan och drog nedåt. Vad i helvete, undrade jag.
Vad är det där.

En kamera svarade han, jag bah har du blivit senil? Jag har ju redan en.
Ja, sa han, men jag tänkte så här, att din Sony, den kostade X kronor, sedan måste man lägga till massor med saker, du har tillexempel inte fått någon väska, eller hur.
Det förstås, sade jag.
Så därför, tänkte jag, att jag köper en Nikon D80, förra året kom den ut, och då ingår allting och så byter vi din andra, vilken vill du ha? Jag valde faktiskt Nikon.
För ungefär X kronor.
Men alltså, jag hade ju inte packat upp Sony:n, den var ju plomberad och allt.
Så det är nog bara att byta! =)



Kommentarer
Postat av: Sparv

Egentligen skulle jag nog ha blivit ordentligt avundsjuk, men jag kan inget annat än att le för mig själv och vara SUPERglad för din skull!!!

Vi väntar på bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ses på måndag? Tisdag? Andra dagar?

Imorgon ska jag vara med familjen haha, men sen jobbar dom och jag är ledig...

Ha det f1 :D

2009-12-26 @ 12:36:36
Postat av: Digitalmonster

Haha ja visst på måndag! Längtar redan! Haha, bilder kommer garanterat! :D vad annars skulle jag ha kameran till,höhö.<3

Nej men det är bra om du inte är avundsjuk, Freja.<3.



:D



2009-12-26 @ 13:00:46
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0