pappa, pappa. Mormor gråååter

- pappa pappa,Mormor gråter.
- nej min son, det blir så med gamlas ögon ibland.


mormor gråter av och Med Jonas Gardell

Jag måste säga. Det här är ren och skär sanning.
För många är julen något mysigt. Det är det också.
Men för 20 åringen som flyttat hemmifrån kan det bli lite...krystat.
Eller, ja att man har inte sett dem så mycket för man har festivaler, fester med vänner o.s.v att tänka på.
Att man kanske inte har tid att träffa familjen. Men man gör det på julafton.
På julafton sitter man där. Och alla ska vara glada.
Men som sagt var, alla som är 20 kanske inte har flyttat hem-ifrån, men jag tror att ni förstår vad jag menar...




Kommentarer
Postat av: Sparv

I gärdet så fick alla i Camillas mentorsgrupp alltid läsa den innan/efter (?) julavslutningen xD

Lite rollspel och sådär med klassen

2009-12-23 @ 14:57:44
Postat av: Digitalmonster

:sparv Haha vad kul. gardell är härlig

2009-12-23 @ 16:51:55
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0