smoke kills

Det var lite kul igår när jag var ute med några kompisar.

Jag kom hem genom dörren och sade, tjenare morsan. Morsan svarade hej. Vad sen du är?
Nej inte så farligt. Helt plötsligt sade hon, du röker. Jag bah woot?
Jo visst, nån gång, har jag väl det *harkel*. Morsan tyckte att jag luktade rök, menade hon på.
Men jag umgås ju med människor som röker på o.s.v.
På scoutlägren röker alla, i varendra vrå (typ) på vässarö röks det på i buskarna.
Jah, inte spliff och sånt skit utan vattenpipa.

Och vattenpipa har ju inte någon egentlig effekt. Man blir knappast hög.
Eller jag blir, litegrann. Jo men jag märker ju, det gör jag...
men det är ju inte så bra...Fast gott är det, inte med äppelsmak (nej fyfan) men magnus (en kille på seniorerna) byggde en egen så satt alla seniorer och rökte på vid Storkyrkan i stockholm.
Mamma blev inte särskilt glad. Hon visste ju knappast om det, hon vet ju att jag röker vattenpipa och hon gillar det inte och jag vet inte riktigt hur många samtal morsan har haft med mig om att inte röka vattenpipa...
Och jag gör det inte längre. Men det är smarrigt, det är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0