sprechen sie Deutsch?

God middag.

Lyssnar på broder daniel. Och jag rätt tråkigt, som vanligt. Min franska fröken har tvingat mig att prata franska med henne och jag har en irrterande klump i magen för jag vill, vill, vill INTE. Jag vill inte gå på franska, men det har jag också sagt, men hon fattar inte. Hon är så gammal och knäpp så hon inte förstår att jag vill sluuuuta på hennes skitspråk.
Nej tacka vet jag tyska. Tyska åt folket. Det är roligt helt enkelt, och att tyska är ett gammalt nazistspråk tycker jag att någon kan stoppa upp i röven, det vet ju alla eller hur? Det borde man ju inte påpeka var femte gång när jag säger att jag har tyska som C språk och Franska som B, eller hur?
Och nej, man är inte nazist som man läser tyska C! så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0