domino dancing

Tjena frankrike.

1 Besökare från frankrike. Jippi!
Väntar bara på en från tyskland, då blir jag "sehr lycklisch". heh.

Idag har det regnat, som vanligt. Regnat och regnat...det är ju det som det gör på hösten.
Ingen snö...bara regn och regn. Suck.
Jag skrev för någon dag sedan ett fint och vänligt brev till Nevnarien, där jag skrev hur mycket jag tyckte att hennes fina blogg hade hjälpt mig.
Och fick ett tacksamt brev till baka!
Vad glad jag blev! ♥

Okej. Nu är det franska som gäller.
Tove kommer att stycka mig hel och levande och framförallt så förlorar jag mitt hrm...fina G+ (?) i franskan...
Om jag inte pluggar. Förstås.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
West end Girls- domino dancing!



suck...haha, jag hittade en gammal (uråldrig rättare sagt)
i mitt picasa fotoalbum. Kommer någon ihåg..."den där mary"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0