Kleerup har blivit pappa

Jag tycker det är så jävla konstigt att folk ska hålla på att gnälla över att Kleerup har blivit pappa.
Jag tycker att sonja berggren "miss alabama" har fått ett riktigt kap, okej jag vet, jag är kanske lite konstig.
Men att ha en man som kan göra skitbra musik, okej, han har adhd och tics vilket kan vara lite jobbigt.
Och han har tagit droger...

MEN FÖR FAN HEY COME ON
!
Det är år 2009 nu. Låt folk leva och dö lite som de vill.
Jag grattulerar i allafall Andreas Kleerup hjärtligt och tror att han kommer bli en perfekt fader till Vincent Ace Nils Kleerup.






Kommentarer
Postat av: masterplan

jag älskar kleerup!!

2009-11-22 @ 20:27:56
URL: http://masterplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0