Så otroligt äckligt

Hej.

Ja, jag funderar på att börja på ITgymnasiet, kanske, kanske inte. NTI verkar också rätt soft.
Jag är ju väldigt intresserad av fotografi, redigering och sånt där.
Idag så var min klass och hela högstadiet på min skola i Sätrahallen för att ha någon idrottsdag.
Har inte duschat, måste göra det snart. Så jag stinker nog svett, hehe.
Det är det äckligaste en kille/tjej kan göra, stinka svett. Fy fan vad äckligt det är.
Det är mer äckligt än fötter, fotvårtår, snorkråkor, variga finnar, använda kondomer...suck.
Listan kan göras lång, haha.

Anton Kristianson- lilla London.
(Den här är tråkig i början. Sen blir den faktiskt bättre och bättre ju mer man lyssnar...)



Bild ifrån Stafetten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0