Så här

Men bra. Jippi. Han inte klart (såklart inte) grejen i Bilden. Skulle fan skitit i rasten.
Men något jag blev glad över, var Tara's kommentar. Hon sade att jag ritade fint, och att det var orättvist. :*.
Min kommentar 20 minuter senare (typ) var: Jaha vad kul, Tara. Men vissa är bra på att rita, andra inte.
Vilket är ganska fail eftersom Tara är skitbra på att rita och hon har skitsnygg stil!...

Jag längtar efter gymnasiet. Då kommer jag få utlopp över min mediala kreativitet som måste ut.
Någonstans. Jag vet bara att jag kommer att bli stor. Haha. bra med självförtroende...
men jag vet också, att genast kommer någon att bräda mig. och vara ännu bättre än mig.
Vill vara bättre på Photoshop och fotografera med en system istället för en ful Digitalkamera.





Anna Järvinen- Så här

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

En system kan vara en digitalkamera.

Analoga och digitala.

Chill mannen.

2009-11-26 @ 20:41:27
Postat av: Digitalmonster

chill dill

2009-11-27 @ 09:34:56
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0