dimma på södermalm

Hej.

Nu är jag här. Igår kom jag hem från Bandy By Night halv halv 3 eftersom tåget var försenat. Jaha ja tänkte jag mendan jag tuggade på mina chips jag hade köpt... men det var rätt skönt att gå i stockholms natten, och tänka på livet och sånt där.
Vårt lag Drönarna i Bandy By Night failade som fan, hade lust att drämma klubban igenom alla bitchar som tacklades som fan.
Har ont i revbenen fortfarande... inte särskilt kul.
Men något som är kul var att Drönarna faktiskt vann pris för bästa utklädnad.
Det var mysigt!

Jag är trött. Jag har ont i huvudet. Jag vill färga håret vitt... Nu.
ps: Idag är det 3 veckor kvar tills jul...





När jag ser den här bilden så tänker jag på vem som bor i det där tomma öppna fönstret.
Kanske är det en ensamstående mamma som sitter vid sitt barns sängkant och läser godnatt säga, kanske har de fest i lägenheten...kanske har någon dött.
Eller om man vill vara tråkig...ett tomt rum.

de hjältemodiga- kalle blomqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0