Frejas och min dag i stockholm.

Hej alla varma mysiga och käära läsare.

Igår så träffade jag Freja. Vi gick runt på stan. Vi diskuterade vikt...hmm...eller det var nog mest jobbiga jag som gjorde, haha. Vi gick som vanligt till Söder, annat kan man inte göra.
För södermalm är den bästa stadsdelen såklart.
Fast jag inte bor där, men jag går i skola där! Så det så.

Men en lite rolig insident var när en nazistliknade gubbe kom ut från en dörr och skrek HAIL HITLER.
Jag fick en iskall klump i magen eftersom jag har vita skosnören på kängorna, jag tycker det är lite larvigt att bry sig om vad man har har för färg på skosnören så därför skiter jag i om jag råkar vara "nazist" för att jag har vita skorsnören. NEJ jag är inte nazist. Jag har bara vita skosnören så det så.
Freja blev också rädd och sa, Damn Klara om han hade kommit fram och pratat med dig.
Ni fattar såklart inte det roliga i det hela, men tonfallet i hennes röst var så tja...roligt.

Vi gick runt och frös som två stenar i en kall bäck. Alltså det regnade så in i norden. Och det var iskallt.
Men vi gick till String (såklart) men där var det proppfullt, så nej.
Vi gick till cafe 44 (thorildsplan) stängt, öppnade 15:00.

Men egentligen var vi inte så hungriga, vad fan ska vi göra då tänkte vi uppgivet.
Vi åkte hem till mig men där var det låst eftersom familjen var och handlade.
Så då åkte vi hem till Freja som bor en låång backe från mig. Väldigt nära.
Vi köpte lite nudlar och hade det allmänt mysigt!
Sedan gick vi hem till mig (igen) och kollade på gamla videos i picasa fotoalbum.
Blandannat en som jag tycker är helt...vad tänkte jag på?
Jag dansar i takt till en gammal hiphop låt. Damn shit.

Nu kommer lite bilder


tja...som ni ser.



en jättesöt hund i ett skyltfönster. Freja och jag smälte ihop!


tja, här har ni henne själv.



den här bilden är så himla fin, tycker jag!


nudlarna i egen hög person!


glömde jag att påpeka att vi gick förbi ett jäkla akvarium också.
Så fina fiskar. Som den här, jag blev helt kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0