hemma!

Mörker. Kyla. Känslor. Tåg. Svart. Hösten.
Äntligen står jag på stockholmsk mark igen! Det är så skönt faktiskt.
Har tagit svininfluensansprutan och den gjorde ju ont som fan och så fick jag världens migrän (nästan, lite lite lindrigare än normal) attack så att jag fick gå och lägga mig och sova.

Eh fast istället låg jag och läste lite.
Stjärnholm har iallafall världens obekvämaste sängar, riktigt hårda madrasser, sover inte så bra på dem måste jag säga. Maten. Maten är helt okej.
Var faktiskt inte hungrig så mycket under helgen så jag åt inte så mycket, men den var underbar annars.

Lyssnar på Håkan.
Världen känns allmänt mörk. Men lite ljusare av att lyssna på Håkan.
Puss.







De tre bilderna ni ser här kommer från en film som heter Freedom Writers.
Jag rekomenderar verkligen denna film, den är hemsk men verkligen gripande.
Det är verkligen svårt att förklara. Man måste nästan se den innan!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0