jag är den nya picasso och jag behöver hjälp

Jag har jätte,jättetråkigt. Klockan är Tio i Tio och jag har satt mig framför hotellets enda dator. Bänkat mig där och tänker inte flytta på mig på ett tag. Jag har tagit en lång promenad idag och jag tänker börja skriva ordentlig dagbok om fina män i snygga kläder, sena nätter och tja, lite allt möjligt.
Det är sant!

Jag skrev dagbok förut,
förut, men det var inget roligt längre då min moder fick tag på den och tyckte det jag skrev var så fint och knäppt så hon lade upp den i min kartong som hon har i sitt hemliga skåp. Jag har själv kollat i det hemliga skåpet och i kartongen. Där ligger över 2000 bilder som jag ritat.
Jag är den nya Picasso.

sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0