Ikea!

Mår lite bättre. Idag var morsan och jag på ikea. Jag och morsan började tjafsa om, ja en risifrutti.
Varför vet jag inte riktigt...elleer...hmm... kanske... jag hade redan ätit 20 köttbullar 5 potatisar (snodde 2 av mammas, ja men vadå, de är ju UNDERBARA...) och en glass. Men vadå. är man hungrig så är man.

I morgon ska jag köpa nya snygga träningsbyxor, eller helt vanliga mjuka byxor typ, perfekt för långa promenader på H&M!

catchiga brallor va ;)

Elina! Alltså jag venne vad som är problem, funderade länge varför du inte ringde hehe, men det är nog telefonen,
eller att jag var i köket och inte hörde när det ringde typ.
Måste ta tag i detta problem, se vad det är med telen egentligen...:s






Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

haha fin bild ;)

2010-04-04 @ 17:39:35
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Angelica

Det var mysigt :)

2010-04-04 @ 17:43:44
URL: http://psychobillybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0