It's over.


Alltså jag blir lite fundersam. Talar den där Tora verkligen sanning?
Har hon knullat med Jonas? Jag vill verkligen veta, sanning eller inte.
Det händer äntligen lite göttigt skvaller i den svenska kungahuset nu och det är ju
faktiskt ganska gött att läsa om, eller?
Jag tycker det, men jag är ju beroende av allt vad
skvallertidningar heter.
Men samtidigt kan jag ju känna mer för madeleine just nu, hon är ju ett sånt mediaoffer.
Varenda liten journalist vill ju ha en bit av henne, verkar det som.

Nä, jag tycker att Madeleine Bernadotte ska checka in på ett riktigt lyxigt spa över någon helg med
någon tjejkompis och bara läsa bra kultur (långt ifrån skvaller, alltså) bli masserad och äta gott.
Och gråta ut riktigt ordentligt, så känns det mycket bättre sedan, Madde!
Jag lovar...



Since u been gone- Kelly Clarkson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0