jag är jättedålig på...

- jag är jättedålig på att prova kläder.
- jag hatar fisk! speciellt makrill med skinn. urk.
- jag älskar fanta och allt som är onyttigt
- jag kommer säkert dö i förtid av all skitmat
- jag hatar barn som är överallt
- jag läser mama och elle & family living
- jag har lätt för att göra illa mig, men biter ihop hårt för att inte börja gråta. Vet inte varför
- jag älskar att teckna
- jag älskar techno
- jag älskar att hitta nya typsnitt WWW.DAFONT.COM
- jag älskar att jag egentligen hatar att blogga men jag älskar att blogga så mycket att jag hatar det
- jag brukar ha tråkigt
- jag tycker att kvinnorna borde ta för sig lite i världen. Visa att de finns, liksom.
- jag vill bli gammal nu nu nu. sådär gammal att man kan dricka vin...
- jag hostar inte längre när folk runt mig röker.
- jag älskar astrid lindgren.
- jag vill bo i harry potter världen ...och det kanske jag gör. vad vet jag...
- jag blir nervös. sådär nervös så nackskinnet reser sig när folk i min närhet pratar om matte.









Kommentarer
Postat av: Linnéa

oj, oj ,oj jag älskar fisk haha

speciellt makrgrill

2010-04-23 @ 08:44:16
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0