why?

Jag är arg. Jag är riktigt rosenrasande förbannad.

Jag undrar, är det någon jävla lag på att människor som har problem i matte ska sitta och läsa jävla fitt ekvationer, och sådant som man kanske inte alls har nytta av.
Okej. Visst. Sure. Om man vill läsa matte E på gymnasiet, då kanske det är lite gött att vara bra på matte.
Men jag fattar för mitt liv inte varför det är så jävla jävla jävla viktigt.

Okej. Jag ska bli politiker. Ni kommer att få se mig som nya Reinfield. Vänta bara.
Nu är jag arg.

ps: kommentera inte detta inlägg, tack. Och speciellt inte "men allså matte är viktigt", jaja det fattar jag men inte för mig som bara vill rita...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0