vilka idioter till barn, det finns.

hej alla söta människor.

Sitter på medis.
Jag ska typ träffa Miranda idag och nu när jag har en dator på skolan så ska jag föra över lite bilder dit och lägga upp. Livet är hårt utan internet, förstår ni.
Men som sagt. Jag pluggade matte igår och jag känner att jag kommer att bli utbränd.
Men det är asskönt på något sätt, fuck grundskolan. Det är så underbart för vi har praktik i ca 5 veckor (15 veckor på 3 år) och då får vi typ praktisera på reklambyrå och allt.
6igt värre.

Igår hängde jag runt med Elina och Moa, vi hade typ picknick vid någon hundgård.
Det var några småskitar där som liksom, de stod och rökte.
Och går i 5:an, jojo för det ska börjas tidigt. De gick när de såg oss, de blev väl för rädda att vi skulle skvallra för deras morsor eller nåt om vi råkade vara storasystrar till nån de kände ELLER NÅT.
Sen kom två av dem tillbaks och jag är ju inte lite dum så jag skojade lite med dem typ.
Och sen fällde en av killarna "har du alltid varit lika fet", just när jag skulle öppna min fanta och jag bah, hade inte jag varit så snäll och KVINNA och inte man med muskler, jag skojar inte, de hade blött ner hela jävla hundrastgår'n. Jag hade blivit suuur. så att säga.
Men I don't care. De var ju små.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0