Blue hair.


Okej och så blev operation 12 typ väldigt epic fail nu igen!...
Det blev varmchoklad med grädde och marshmallows. Låter bra va haha.
Ska gymma imorgon, lite promenad behövs!

Det började med att jag låg och gonade mig i sängen. Plötsligt hörde jag ett vibration i min säng.
Oj små djur i sängen? Oder nicht, det var min mobil. Det var freja som sms:ade och undrade om vi kunde göra nåt jag ba sömndrucken svarade ja (haha sömndrucken), meb sen kunde hon inte jag ba neeje.

Men träffade Ellen istället Det var myyys. Vi drog till Fannys cafè där hon arbetar hårt medan vi äter god fika...Skoja, men allså det var helt okej. Men lite grädde! :c

Vi gick runt på karlberg och gick vilse. Eller inte vilse, men nästan och vi frös lite ihjäl.
Sitter här och har knappast tinat upp.




Ja det kan man fråga sig!
Skulle det se bra ut troru ;)

LovisaKlaras blogg/
denna söta chey har en tävling. Och såklart är jag med och tävlar i den.
Spana in hennes blogg!




Kommentarer
Postat av: ellèn

myzzzz xP

2010-12-05 @ 10:45:15
Postat av: johanna

sv: tack tack :)

2010-12-05 @ 14:34:44
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: t

hejsan :)

Hoppas helgen blev bra nu då? :)

Ha en trevlig 2:a advent :)

Kramar

2010-12-05 @ 14:38:47
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0