fikamys med Miranda!











Vilken mysig dag det har varit med fina Miranda ♥.
För er som är nya läsare så kan jag berätta att Miranda och jag gick i samma klass i hela grundskolan. Yeeeh!
Idag gick vi till String, och jag valde chailatte men ingenting till och Mirrefirre en chokladboll med vaniljtè, låter gott, det var gott också lite ljummet bara.
Nix, blir träning imorgon på morgonen (jättetidigt)...
Åh Åh har inte hunnit köpa julklappar, faan. Måste göra det imorgon! Det är ett måste.



Kommentarer
Postat av: miranda

lägg upp på fb så jag kan ta dom :)'



det var MYS

2010-12-22 @ 21:17:44
Postat av: miranda

himla söta bilder på dig

2010-12-22 @ 21:20:19
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina bilder!

sv: hihi, jaaaaa. :D GODJUL! ♥

2010-12-23 @ 17:31:59
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0