nu äre' jul igen.


Catch me if you can- Adiam Dymott ft Björn Dixgård.
(värt en lyssning. Aaaasbra ♥ )


Men
hej hopp i allafall. Har ätit (okejrå tjuvätit) lite köttbullar, och nu står morsan och steker prinskorv till julmaten, det är jättemörkt ute och jag har slagit in lite klappar...
Mumsimama.

Fanny ringde för att hon hade tråkigt, haha. Lol, sen kunde hon inte prata när jag ringde, haha vilka fasoner. Skoja. Det är ju julafton ju. Det är bara jag som inte tittar på (hela utan tröttnar efter en halvtimme) kalle och hans vänner lulz. Vi har det på video eller om det var DVD så jag har sett det trehundrafyrtiotusenmiljontals gånger då min lilla syster alltid vill titta på det.
Suck.

Nu känns det som om julen börjar försvinna. Nu vill jag ha vår.






Kommentarer
Postat av: Klara

God jul!

2010-12-25 @ 14:31:39
URL: http://thefotballgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0