Oh gud det gör så ont att nåt' så nära kan vara så långt bort.

Lyssnar på Håkan Hellström och ler så att hela ansiktet håller på att spricka. Han är så grym. Serriöst, konstigt att jag inte gillade honom förut.
 Kom igen Klaaaaarupppp, vad skulle du annars göra.

Idag så hade jag joel, Anna & Matilda lite meningsskiljaktigheter när vi skulle välja låt till vår musikvideo.
Och det blev she will be loved. Det stod mellan the reason, hoobastank, Man must dance med Johnossi. 
Maroon 5 vann. Jaja, det är okej. 

Och operation 12 går bra! Faktiskt! 
Haha, te är jättenyttigt typ, bara 1 kalorier i det. Najs. 



 


Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Åh, fina bilder ♥

2010-12-08 @ 21:19:31
URL: http://omkarlek.blogg.se/
Postat av: hejhej

asså jag orkar inte, varför kan jag inte rita som du?

2010-12-09 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0