operation 12

Operation 12 går ut på att jag ska träna hela december, haha. Okej jag har sagt det förut och säger det igen, det kommer aldrig att gå. Haha, är en sucker på vad som gäller trädning.
Vi säger att jag skriver i min dagbok på måndag att nu blir det iiiinte någon god smaskig twix efter skolan eller något fika på något mysigt fik, nädå, utan du ska vara nyttig.

När blodsockret leker kurragömma med än och inte ens vatten stillar ens jävla hunger så vips är man där och tar första tuggan, det är oftast den första tuggan som är den riskablaste.

Oftast ska man inte ta någon tugga allls på godiset för då så "vet" man inte hur det smakar. Det är smaken som är den förjävligaste. Skit sepe smak, om man tar första tuggan tar man cirka tjugo till sen.
Argh.

Därför ska operation 12 gå ut på att jag ska gå en timme på gymmet varenda dag (duktigt att få ett IG i matte också) och äta inget fett eller nåt.
Låter lite virrigt...
Jag ska klara det!


haha typ jag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!!



Åh vilken bra utmaning.

2010-12-01 @ 20:50:01
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: linnea

Hhaha kej :D

2010-12-01 @ 21:33:33
URL: http://woeew.blogg.se/
Postat av: Anonym

- haha kul bild!

2010-12-02 @ 01:38:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: fanny

KLARAAAA . ofta operation 12, typ stalin. du behöver fortfarande inte,m men lycka till!::!!

2010-12-03 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0