En fin kväll med Fanny, Moa, Sofia & Pauline

Hej!

Ligger i sängen och lyssnar på popcorn med crazy frog lite dåligt producerat kanske men okej.
Fick lite panik när jag kom hem igår och började gråta när jag lyssnade på tyska synthbandet kraftwerk.
Dels för att det var så vackert och smärtan i bröstet när inget går som man vill.
popcorn

För två veckor messade fina Moa mig om att hon skulle ha fest.
Det var verkligen roligt hos henne igår. Chips, dipp, godis, lite mer chips, underbar (skitgod Moa <3) pepparkaks cheesekake och underbar pasta med kycklingsås. Herregud vad mätt jag blev. Operation 12 liite lidande, men jaja. Ska dra in lite idag.

Fick IG på en jävla text igår, men hon hade fått in fel text, haha. Så ska skicka in den rätta och ge henne den på måndag. Jävla sepe skit. Hon sade att jag hade gömda tendenser på att skriva inom gränserna för MVG jag ba tackelitacktack men som sagt var. Idiot.
Fick mitt betyg idag också på medieproduktionen. VG är så arg så att jag kokar.
Lärare fattar ingenting. serriöst ingenting. skitskitskit.



gott och en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0