jag tror, jag tror på friheten jag lever i.


Sitter i sängen som är fylld, skojar inte, fylld med jävliga små knäckebrödssmulor. Jag åt knäckebröd med lax, och ja lite smör på (tyvärr men man kan inte motstå allt) och ett glas mjölk. Så där ja.
Sen ska jag träffa Miranda och Shanise, vad vi gör... Ich weiss nicht faktiskt, men aja...
Ska bli 3vligt, det var länge sen jag träffade de där två.

Och lyssnar på Carola, hon har en barnkör bakom sig och fifan vad jag skulle vilja börja på kör...
så himla fint. Men eh... här ovan ser ni Thelma & Louise. Thelma fick en knäpp och färgade håret rosa, bara sådär. Inte mig emot. Thelma däremot ville färga det grönt, när hon såg att Thelma hade gjort sin debut.
Så kan det gå! Ni kommer få se mer av Thelma & Louise tror jag...

Kommentarer
Postat av: Eli [FOTO]

sv: Tusen tack! :)

2010-12-22 @ 11:50:49
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0