Vad tycker ni om...

hej

sitter här och har jättetråkigt. Idag har det varit en fin och helt okej dag, eller nu, nu ljuger jag.
Dagen har varit skittråkig och grå. Grå grå och återigen grå.
Jag längtar tills sommaren. Sommar, sol, varma klippor, salta bad... Långholmen, cafèr, grillningar, sandstrand... stockholm i värme. Värme ja, värme. Inte kyla. Inte kyla.

Och en annan grej, vad tyckte ni om Kissie innan operationen. Åh nu har jag droppat det jag verkligen INTE ville fråga, men frågar ändå. Inte snyggt, nein, danke. Usch, förlåt men nej...

Jag tror att killar gillar tjejer som är au naturell, jag kastar inte skit på tjejer som lagt sig under the knife. Skulle inte göra det själv...antar jag. Jo, om man har en skada, eller om man verkligen måår dåligt över sina bröst.
Men kanske man skulle prata med någon först då? Äsch jag vet inte. Lyssna bara på ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0