Är sugen på grillat

Jag ritade ritade några bilder för ett tag sedan. Usch vad ordet "rita" låter töntigt, vad "ritar" du? Det låter som man pratar med en tjej på typ tre år. Hah, men nej.
Jag brukar rita på kvällen, på morronen sitter jag vid datorn typ hela dagen, ha ha.

Jag tog nyss lite sen lunch, god spenatsoppa med laxsmörgås.
Jag tänkte plugga lite, men ångrade mig.
Ska göra något roligare på direkten, jag köpte ett par byxor idag på Lindex. De ska jag klippa av och göra till shorts, kombinera med strumbyxor under! och tunna skor.
Vår vår vår 2010. (känns bra att skriva så).
Åh! Vill ha vår. vår. vår. och sommar...
(är sugen på grillat...)











Kommentarer
Postat av: Daniela

taack :)

har du gjort dem?

Kram!

2010-01-16 @ 17:37:31
URL: http://miniskokic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0