Eftersom tåget gick 7:30, och det gick inga....

Hej

Jag hade en skit nyårsafton och nyårsdag.Jupp. En s-k-i-t nyårsafton.
Den kan gå och stoppa upp fyrverkerierna i röven ha ha.
Hela 2 dagar skit.

Nyårsafton: Morsan och farsan gick och la sig vid 11 (tiiidigt) medan jag hade tråkigt och gick runt i lägenheten tills tolv. Jag är tydligen den enda i min familj som tänker på kultur.
Men jaja, sedan så satt jag i mitt fönster och tittade på vackra fyrverkerier och sa gott nytt år till mig själv, spiknykter. Suck. Jaja, nästa dag skulle vi ändå upp tidigt, det var därför vi inte firade något nyårs, utom jag då förstås, och det var därför jag inte gick på någon fest. suck suck suck SUCK. YES, it's sucks pretty much...
Jag somnade klockan 1.

Nyårsdagen:
Vaknade klockan 5:30 & såklart före hela familjen som skulle upp så tidigt. Sen somnade jag om, och morsan väckte mig.
yezz. själva tåget gick halv 8 typ och vi var ute ur huset klockan 7.
Eftersom det var nyårsdagen så ehh gick inga fittiga bussar så vi fick vänta i typ en kvart på bussen, jaja, när vi väl kom till centralen så gick tåget precis framför våra ögon. HIGH SCORE.
Mamma försökte dra ner en vagnsdörr. Men, då var det en jävla kärring som skrek nej. Hade morsan inte släppt så hade vi sluppit (tåget hade då stannat);

Orvar: Vi hade sluppit Att sitta på ett tåg i cirka 4 timmar.
Orvar var tågmästare och vi frågade honom om vi ändå kunde få åka med, han sade att det var okej, Orvar från Götet var nog våran hjälte. Hans tåg satte därmot sig fast vid en växel så vi fick sitta där från 9:00 till 13:30. High score...
Men vi kom fram tills slut. Och tur var väl det.

Det var mitt slut på fucking 2009. Hur var ditt? <:)



sitter på tåget. Vi har fastnat såklart... lätt uppsvälld av alla chips.






Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. nej har inget obejekt jag zoomar bara :D!

2010-01-02 @ 12:02:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: isabella - djurgården

Sv: Men Djurgården kommer att vinna i år ! :D



2010-01-02 @ 14:12:05
URL: http://vaanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0