Drömmer du om ormar, gurkor, meloner eller övermogen frukt?

Jag lyssnar på Kent. Jag trodde aldrig att jag skulle lyssna på Kent.
Jag tycker inte de är så bra, men okej, nu lyssnar jag på max 500 i allafall. Den är faktiskt rätt bra.
Okej, den är väldigt bra. Faktiskt.

För
några dagar sedan så sov jag som vanligt. Men jag hade en stark dröm om ormar. Ja, eller det var jättemånga ormar på en äng. Jag kommer inte ihåg att de gick till anfall, men jag tror inte det, och att jag typ sprang barfota över dem. fy. nu hatar jag ormar. urk. långa och svarta var de typ...

- Drömmer du om ormar, gurkor, meloner, eller övermogen frukt?

Då handlar det om sex. Vad det betyder beror på hur man känslomässigt upplever drömmen. Är det skrämmande, äckligt eller tråkigt har man bekymmer med negativa förväntningar på sexlivet medan glada och roliga drömmar tyder på en längtan efter partner och sex-

ha ha ha...

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sparv

Haha, förvånad? Nån? Nehe, inte...

Haha, var hittade du den?

2010-01-18 @ 22:26:30
Postat av: digitalmonster

på aftonbladet's hemsida typ. ha ha :D

2010-01-31 @ 13:12:59
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0