How does it feels to hear your voice, on the radio?

How does it feels to hear your voice, on the radio?

Hej där.

Sitter och tittar på bilden i inlägget under, jag sitter och irriterar mig på två saker.
Det första är, mina jävla dåligkvalitets lurar funkar typ inte, jag hatar dom. Hatarrr.
Det andra är, bilden i inlägget under, varför kunde jag inte göra de liite mer verklighets trogna.

Jag är uppväxt i en konstnärsfamilj där pappa har varit lärare på Konstfack i stockholm i 25 år.
Lärare på svenska akademin i typ 15 (eller nåt) och pappa och mamma träffades på Konstfack.
Hon va elev och han lärare... Jaja, båda va ju i allafall vuxna. ;)

De säger att jag inte har någon press på mig, men det har jag visst. Jag vet att pappa skulle bli ganska besviken på mig om jag inte fick MVG i bild, jag vet att det inte spelar någon roll nu i grundskolan, men han är ganska mån om att jag ska ha det där perfekta målargrejerna, jag menar, ber jag om en penna så får jag en penna. Ber jag om ett ritblock, så får jag det. Utan att behöva tjata. Så så är det.
Mamma sa, att hrm, du har ju kapacitet, din lärare är dum i huvudet om du inte får MVG så är det.
Är det så? Ja det är nog så, ha ha...

Men i allafall.
Jag skulle bli glad om ni säger vad du tycker om jag laddar upp en bild.






Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack så¨jättemycket! :)



kram

ellendellen

2010-01-08 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0