vintern är vit men det är en elak färg eftersom den är kall. men svart är inte mycket snällare

hej

har jätteont i armen
, det liksom drar och spänner och känns som om jag har tagit tusen blodprover, jag har tagit 1 i fingret typ...och grät i 2 timmar...hmm.. riktigt konstigt.
Aja, sitter och lyssnar på Meyham med Lorentz. m zakarias.
Gör massor med tråkiga test och har så jävla tråååååååååååååkigt. Jag orkar inte med franska, jag orkar inte se T med sitt flin och säga nu ska vi prata fitting franska, gosh, jag spyr, över alla, och över allt.

Allså, förlåt jag bara klagar, men det blir alltid så här. Alltid, varenda vinter.
Går runt på söders gator och ser ut som dagsspöket typ.
Eller något.

Jag hatar vintern, det suger. Måste bylsa på sig så mycket kläder o.s.v.

tack och hej. nu ska jag gå och gräva ned mig under jorden och vakna tills det är vår.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0