lilla shorty.

varför vill du va med dom?
varför ska du vara sån?
varför då när du kan va med mig lilla shorty
varför vill du ha en sån snubbe där
när du kan va med mig lilla shorty
förstå att dom är smutsiga för mig, dom är luffare för mig lilla shorty
varför då? dom är ingenting för dig lilla shorty

varför vill du va med dom, när du kan va med mig?
jag tar dig på en date och bara skakar om din värld du vet
jag pratar om dom grejerna jag har, jag svär du saknar dom
vill inget mer än dela dom med dig lilla shorty
baby please, varför vill du va med wannabes?
fucked up fake G's utan något flis
shorty du vet precis, sånna där bara slösar upp din tid
jag svär dom brukar fråga mig "brorsan har du cash, jag är fattig?"
jag svarar gå tillbaks till Burger King och fortsätt dricka vatten batty
eller den park du satt i, en riktigt pappy pappy
som aldrig nånsin lagt ett öre på nån sucky sucky
har inga planer på det hellre
har planer på att ta dig från din man så låt mig vara den du väljer
det är så det vart sen jag såg dig där i centa
du spela fett snäll men jag såg att du va gangsta
så låt mig ta hand om dig, jag har huvudet på skafft
blatte över 20 bast, jag hustlar utan några straff
jag vet jag är ingen läkare och ingen advokat
men jag dödar värsta flowet på din radioapparat

ref

har jagat katt som somalier
sen jag pluggade gymnasiet
och jag haffa en å annan liten guss, men vet du va?
ingen som jag va mig gav mig känslan som du gav mig
första gången som du gav mig en liten kyss
snälla shorty ge mig mer
det enda som jag tänkt på sen vi kysstes: ge mig mer
du fuckar med min hjärna de är det
och din kropp som du flex gör det inte bättre heller
shit riktig riktig katt, tight på alla rätta ställen
jag svär dom brukar fråga mig "Stor du som rappar får mycket gussar?"
jag svarar jag vet ej för jag har bara en som jag vill hooka
och det är därför vi ska höras sen, jag ringer din mobil
riktig romantik, jag svär jag tar dig dit

vi säger säger
ref

(du lyssnar på Ayla-FM, tuggarna favorit till alla guzzar alla katter som väntar på den rätte)

så vi kan göra det du vill mammy
vi kan va hos mig och bara chill mammy
för vi kan göra våran grej
så shorty stanna här hos mig
stanna här bara vi ska softa bara, ta det lugnt
så shorty stanna här hos mig
du vet att jag inte skulle banga på, ah du vet vad jag menar
lilla shorty gangstertjej
shorty stanna här hos mig
precis hära, gå ingenstans aight
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0