jag älskar bild så mycket att jag hatar att ibland man har svårt för att hitta kreativiteten.

Jag skar mig nyss på en bit papper och det är inte särskilt kul. Idag fick jag mitt betyg i bild, och det var MVG.
Jag är stolt över det. Jag är så jävla, jävla stolt. Men jag håller det inombords. Jag vill inte vara taskig, för jag vet att även i de som fått IG eller G så finns det en konstnär. Ingen kan säga att den inte är kreativ. Nein nein.
Du kanske kladdar lite på väggen? Ja då är det konst!

Allt är konst bejbe och när jag tar studenten blir det Berlin. Jag s k a bli illustratör.
Och jag dör om jag inte blir det!
För i stora hela, jag kan inget annat än att rita.

PS: det enda jag gör är att drömma mig bort på lektionerna.
Vi fick se 500 days of summer. En underbart fin film.

puss. :*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0