I'm sorry!

Ångest. Ångest. Ångest.

Förlåt! Jag har mig själv att skylla! Det ska bli bättre uppdatering!
Jag lovar. Det kan komma lite periodvis, men samtidigt blir jag glad i själen att några läser mitt pladder.

Jag träffade Freja igår. Det var trevligt faktiskt, freja är en fin tjej! Jag träffade henne vid porten like usually,
vi bor nära varandra. Som vanligt hade mitt busskort gått ut (eller försvunnit, ja venne fast där ligger mitt legg så det är säkert under kudden eller nån stans. Nån bra plats). Det är sånt sjukt mediauppbåd nu. Överallt ser man sjömän, typ vakter, elaka poliser, Tv 4/tv2 skyltar. Överallt! Och Ikea säljer billig mat (ockelborulle vilket namn)
Och artister spelar, och man vet, man vet att de bara gör det för pengar. Ingen truelove här inte.
Det är istället true blood. Blodigt men sant mediauppbåd...

Men några artister jag och Frejamannen såg, var new naive beaters. As bra live! 
Men inte fullt så bra...på datorn. ;)
 






Kommentarer
Postat av: Linnéa

sommar tar upp all tid men det är ju okej :)

2010-06-21 @ 08:47:00
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0