Home is where the heart is

eyy

är snor förkyld. Ska till kulturama fotogymnasium i morgon! det ska bli jättekul, eller ja, lite nervöst.
Jag är ju inte världens bästa fotograf precis. hehe.
I allafall jag snyter mej och snyter mej, det här blir lite förkylningsfakta. Usch. Jag fyller 17 år om cirka 18 dagar. Vill bli äldre! Men lite skönt känns det att passera 16 ändå, men skumt att tänka. Nu blir jag aldrig 16 igen.

Jag har tappat lite läsare insåg jag, men jag har varit i tyskland och jag kunde inte skriva där.
Om ni läser bakåt i tiden här på bloggen så kan ni läsa att jag skriver mycket om Tyskland! Nu har jag varit där. Tyskland tyskland übder alles, nej jag skojade bara.
Stockholm är också bäst. No protest. Hehe, nu är jag hemma igen.
Men, det känns skönt att ha hotat ett annat land med min existens. The other countries, ni får se upp!
Jag ska se världen! Nu blir det väl u.s.a tror jag när jag blir 18. Freja och Angelica, vi måste samtala om det där!

Så. håller på och laddar upp bilderna ifrån Lüneburg!
Tar ett tag (läs; flera år)

fan, hur lång tid ska det ta egentligen... blö

jag orkar inte vänta.

dima bilan- believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0