vill inte

Vad gör man av sitt liv? Jag vet i allafall inte, har råkat slarva bort lappen till St Eriks gymnasium bild och form.
High five, men det där är något gud har jag tror jag. För jag ska inte gå bild och form. eller jag vet inte.
Jag och morsan har bråkat jättemycket om "stilleben" men, jag är inte bra på att göra statyer i lera, eller att kladda med pensel, eller okej det kanske, men inte...så där jättebra precis. Fick, typ VG- på staty i lera grejjen på bilden och det är inte bra för att vara mej. Nicht.

Lyssnar lite på salem al fakir och jag vaknade klockan 7! Fattar ni, klockan sju!

(att väcka mej en måndag, är som att få en gris att flyga)
märkte just att jag mår lite illa, jag dör om jag spyr på planet i morgon. Jag dör...

dör



Kommentarer
Postat av: Tara

KLARA DU SKA VISST GÅ BILD OCH FORM! DU SKA BLI VÄRSTA BÄSTA KONSTNÄREN OCH ILLUSTRATÖREN!

2010-03-07 @ 14:05:31
Postat av: digitalmonster

hrm... ja ja, men kan man inte gå media då :(

2010-03-07 @ 17:14:59
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0