en bra valborg...

Jag hade en bra valborg igår.

sofia, moa, elina, fanny & pauline köpte mat.

jordgubbar, ostbågar, laxbiffar, naturgodis, macaroni and cheese (som jag köpte till mig själv för 20 kronor och som jag åt hos Anja på Åland) korvar och bröd. Samt en grill.

Vi satte oss på en av Fredhälls många klippor. Vi hörde raketer. Men vi såg inga. Eftersom det var så regnigt.
När jag åkte hem vid 22/22:30 så började det hällregna. Men jag stod i busskuren och väntade på bussen. med mina ostbågar i tryckt förvar.

jag är glad över att jag börjar bli äldre. Jag har alltid velat vara "gammal". Inte gammal och rynkig utan gammal, gammal. Så gammal att man får dricka och göra barnförbjudna saker. Okej. Jag snackar om 19/20, den åldern.
Idag fick jag ta sylt på mackan, och komma hem klockan 12 om jag så ville.
Hon verkar ha slutat att behandla mig som om jag vore tre år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0