annars får det vara. punkt slut.

Som Freja, sade för ett tag sedan.

- Du måste uppdatera mera.
- Hm.. gör jag inte det då?
- Jo, men du måste tänka på att det ska vara något viktigt bakom varje inlägg.
(eller allså att jag ska typ skriva nåt intressant eller jaja don't remeber så good)

Sedan har jag fått lite ångest. Det är ju bara att kopiera mina bilder.
Allså det är b a r a ett knapptryck att s n o mina bilder.
Det får inte ske.

Någon kanske sitter och trycker på ett fult ord som...äh men allså de ser inte ut som om den har lagt så jävla mycket tid bakom. Men vadå tid. Du, du vet inte hur f'n länge jag har sutiit och dragit med penseln och slitit ut låt efter låt, jag är nog p3:s mesta lyssnare. Jag börjar klockan 19:00 och slutar 24:00.
Då är jag så trött att bilderna oftast blir skitfula eftersom jag är så hög av trötthet att jag inte kan koncentrera mig... Jag lägger tid på dem, inget snack om saken. 
Och jag själv har gått och gnällt över att bilderna inte ser ut som ezra caroline roise eller ja nån jävla bra illustratör, men jag slog i huvudet hårt i väggen igår (inte meningen). Men jag fick en mening. 
Och den lyder så här! (bilden)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0