Noomi Rapace är snygg



Hon är så jävla snygg, Noomi Rapace. Har sett filmerna minst fyra gånger vardera, så bra & välgjorda!
Fan, har gjort mitt föredrag om min jefla bok nu, gick fan inget bra, lär nog inte få mvg...
Åt ingen lunch idag men skojade lite med Tara att jag skulle fasta, det ska jag inte!!!!
Men betygen kan inte stoppa mig, mina händer är magiska, varenda gång jag tar i en penna så känner jag hur kraften flödar i dem.

Jag har verkligen haft ångest inför den här bokomslags projekt skiten och jag lovar mig själv att nästa gång jag håller ett föredrag så ska det vara bra. Bra, bra och återigen jättebra.
Klarar inte av att känna denna ångest.
♥♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0