You Can't Kill Rock 'N Roll - Sugarplum Fairy

 



Suck, har serriöst över trehundratusen bilder i mapparna här på datorn, dels för att det tynger ned som fan och gör den seg som inihelskotta så, därför lägger jag upp lite bilder här nu.
Kommer självklart lägga upp dem lite större men de flesta bilderna är på mina underbarafina vänner som jag älskar jättemycket ♥ Och det är själklart på söder de är tagna, för det är ju där jag hänger.
*Blink blink*

Har lite ont i huvudet men har druckit ungefär tre kannor vatten och känner mig inte särskilt törstig längre.
Sen så ska jag sätta mig med min engelska /så jävla tråkigt det ämnet är, svenska är roligare/.
Lyssnar på sugarplum fairys "you can't kill rock'nroll". As najs!



 You can't kill rocknroll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sööta klarup! Vi älskar dig också :D <3

2010-11-13 @ 20:17:17
URL: http://moesoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0