1001 Album du måste höra innan du dör.



Ligger i sängen och bläddrar lite försynt i den här boken. Den heter 1001 Album du måste
höra innan du dör, det låter väl spännande? Gick till dr datormann idag, men han sa att jag typ får leva med det där klicket, en annan sade att det var hårdisken som håller på att dö. Okej. Jag vet inte vad jag ska tro.
Hoppas den klarar terminen ut i allafall♥

Men bra, så raderade jag all text, låter bra. Nä men, i helgen ska man träffa Julia lördag... och Ellen på fredag... ♥
Sedan blir det nog vila på söndag.
Ska träna så svetten lackar imorgon! Härligt!
Beach 2011 hääär kommer jag!



Kommentarer
Postat av: miranda

naaaaaaaaaajs.

2010-11-23 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0