vad fanns det att se klart?


(lekte lite i Adobe Illustrator)
Som fan. Okej. Vi kommer ha ett f1 stort matteprov och jag känner bara. Nej.
Träffade Ludvig utanför skolan som ba: allså det är ingen mediablabla-lektion.
Jag ba: vet inte vad jag ska göra nu.
Så jag lunkade till skolan ihopp om att jag kanske skulle kunna blogga/plugga matte. en alla satt typ i klassrummet.

På tal om annat, fan vad jag skulle vilja bli rapp i käften. Alltså komma med snabba kommentarer, är så långsam t.ex. om någon säger "hora" då kan jag säga "din mamma" typ, men när det väl kommer till kritan får jag ångest och ba: hejsan.. eh... eh... allså eh...

Snart är det konstfacksjulmarknad. Kkklart man ska dit! Kom dit du med!
konstfacks julmarknad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0