världens bästa serie!

Har tråkigt. Skittråkigt. Bajstråkigt. Füfan vad tråååååkigt jag har.

Samma visa varenda gång, började bråka med min lillasyster i morse som hade gömt mina nycklar.
Hon slog mig på ögat så jag höll på att få en blåtira, fyfan vad jag arg jag blev.
Det var min nyckel hon glömde, så jag blev sur och började skälla på henne...

Hon sade att om jag inte hade skrikit på henne så skulle hon trolla fram den, men jag kom cirka 40 minuter försent tack vare hennes "trolleritrick". FU liksom.



Serriöst världens bästa serie album. Stockholmsnatt och This is Stockholm. typ älska.



Kommentarer
Postat av: Sandra Ernst

tack som fan :D

2010-11-23 @ 21:18:02
URL: http://hardrockslashsleaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0