Vill ha en hel vägg med bara fotografier.



Har multimedia nu och letar efter regn. Känner mig som en blött bäver och lyssnar på
army of lowers. Måste fan köpa en undervattens kamera & en vanlig engångskamera så att jag
kan göra min "vägg" jag drömmer om. Vill ta massor med bilder och peppra upp dem på
min vägg.

Det är assnyggt, har tänkt på att göra det ett tag men eftersom jag har systemkamera så blir det
lätt lite, tja, det känns lite mer påtagligt med engångskameror.
Det blir lite fulsnyggt så där!
Tittade på film/pluggade svenska/lekte lite med photoscape.

Tidigare på dan' träffade jag gamla scoutpolare på basaren och mötte upp ellenbellen.
Åt en whopper på burger king (medis) och sedan tog vi tunnelbanan till Fannys café.
Nu (glömde jag kameran, trodde den hade pajjat men det var nåt... konstigt så jag tog inte med mig den).
Vi gick hem till Fanny och sådär. Testade Ellens glasögon.
Så det var 3vligt! :)



Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: tack själv :D har du haft en bra dag då ? :)

2010-11-16 @ 22:53:33
URL: http://evelinamarias.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0