1 två 3 snygga H&M things!

Hej!

Fryser så in i helskotta...borde fan ta och kolla elementen. Fan, så här kallt ska det inte vara i en normal lägenhet i stockholmsinnerstad liksom... lyssnar lite på rebecca stella's swag in a bag, vickar på fötterna i takt så jag tror nog att snart börjar lagerarbetarna här under ungra, och ska strax börja med Peter Påhls skoluppgift. Hellskotta!

Men först lite kläder jag hittade på H&M:s "shop online". Schysta kläder till bra pris, det gillas.


Lite kortare ärmar kunde den här gott ha,
men annars var den väldigt fin.
Gillar de här lite tightare grejjerna,
jag ser gravid ut i andra klänningar...
299 kr!


"krokodil imiterat" var det här sade Klaarup och log lite finurligt.
Ja, som tur är så är det inte riktiga krokodiler som fått sätta livet till
utan det är väl i plast, som allt annat antar jag... Håller väl sisådär
men, en och annan partynatt fixar de nog!
299 kr.


Mmm... myser med ansiktet och ler.
De här skorna är ju ursnygga eller hur?!
Skulle själv vilja traska runt med de här, men väntar på mina betydligt dyrare Dr Martens!
(men har man väntat i 1825 dagar... så har man det.)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar verkligen de bruna högklackade kängorna, men är lite osäker på kvaliteten på H&Ms skor. Har ett par som färgen falnade på efter bara ett par timmar och ett par andra som visat sig hur bra som helst. Ett vågspel det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0