11:46

Hej där!

Sitter i pyjamas, fast klockan är 11:42, oj oj... Lite sent kanske. Men som sagt, jag är en natträv.
Och ack vad jag längtar tills läsken byts ut mot en kall öl, okej, det där kan misstolkas.
Men jag älskar det här att vara "vuxen" och nu är absolut inte alkohol vuxet, men känslan att man får göra vad man vill utan att ens föräldrar ska lägga sig i.
Jag menar, vattenpipa är ett big no no i min familj, men icke oskyldig som jag är och jag har kommit fram till det att jag gillar det, och då är det ju kul att. få göra det sen när man är 18 då ingen kan bry sig...
För jag älskar min familj och om jag gör något som de inte tycker om får jag lätt panik, men de blir aldrig sura.
Men de är som jag+betyg, jag pressar mig själv, det har blivit så mycket mer i gymnasiet än i grundskolan.

Förstår inte riktigt varför...

Puss.




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: iknow! i love them :p

2010-10-23 @ 14:35:10
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0