"är du intresserad av mig"

Åh vad jag är irri. Det var just nån som undrade om jag var intresserad av den bara för att jag är lite gladtt och han sa att jag sände ut sådana "vibbar"..

Jävla fitta, vaadå? Ja, jag pratar och kan kanske ses som lite lättsam och pratglad.
Men nä, är jag intresserad syns det. "en fråga, är du intresserad av mig"? För jo, det skulle jag skriva på facebpookchatten. Det skulle jag verkligen.
Åh jag känner att varenda cell blir irri. Riktigt jävfla irri. Ma gash...

Min drömman är kulturellt belevad, snäll, rolig och har bra stil.
Han kan få mig att skratta och VARA ROLIG HELT ENKELT.

Nä, det här fick mig ur form. Jag måste träna.


haha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0