Borde inte ett liv vara mer betydelsefullt?



Har media kunskap nu, och det är svintråkigt. Läraren sa att om man satsade på högre betyg skulle man lämna in två uppgifter till henne, + en xtra uppgift, jag pratar alldeles för mycket, det är något jag borde sluta med.
Och jag behöver fixa klickskydd, inte preventivmedel heh... utan högerklicksskydd.
Allså så ingen kan sno bilderna. Har ångest för det varje dag, att nån sitter och samlar på sig bilder på mig och sen ska fånga ta mig ute på stan. Nä okej, och jag kollar för mycket på science fiction.

Mitt liv består av matte, promenader, engelska, konstiga böcker och en seg dongel.
Borde inte ett liv vara mer betydelsefullt?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ge mig arsenik (bapapapaa)
För stan är full av tanter och tragik
Pulver hjälpte mig, verkligen
Skriv det här i tidningen för jag var nere men uppe på fem (Aahahah)

Lillebror, (bapapapa) bli inte som jag när du blir stor
Du stod i dörren och sa: är det här allt som blir så dör jag
Lillebror, bli aldrig som jag (Aahahah)

Känn ingen sorg för mig Göteborg
Och Singoalla tror att om, himlen finns är jag förlorad
Men känn ingen sorg för mig Göteborg

På diskotek (bapapapa)
Men jag tar allting på lek även en hemlighet
Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja det är grymt kuL:D vad gör du idag?:)

2010-10-28 @ 13:21:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0