Himlen är oskyldigt blå.

Att vara ett skarsgårdsbarn? I just wonder. Pappan är ju f1 duktig, och sedan så kommer ju barnen.
Alexander är ju med i True Blood, grattis grattis, Gustaf börjar ju försöka leta efter nyckeln, Eija vet jag inte riktigt vem det är, Bill är f1 het och sen kommer Valter (valter och Bill är förörvigt stört lika)

men jag känner ingen av dem och jag kan inte veta.
Och ska inte spekulera i något jag inte har att göra med heller.

Men något jag verkligen kan spekulera i är hur mycket jag vill se Himlen är oskyldigt blå och rymden har inga känslor.
Så var det med det.

 

















Kommentarer
Postat av: simone

riktigt fina filmer det :d

2010-10-17 @ 12:14:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0